Klip

niedziela, 26 sierpnia 2007

Elfy "Mrocznego Pokolenia"

Elfy - Pokolenie Mroku

"Bez korzyści zdrady nie ma, próżno szukać poplecznika

gorejąca twarz honoru, sztylet - bracia Wojownika."

Mieszkający kilometry pod powierzchnią, w skalnych szczelinach mrocznych czeluści, mroczne elfy ostrzą oręż zawsze gotowi walczyć z potencjalnym najeźdźcą czy z samymi sobą. Miasta w wydrążonych skalnych naciekach, domostwa w wiszących stalaktytach, infrastruktura bazująca na wspinaczkowych linach i niebezpiecznych przepaściach. Ta rasa jest niebezpieczna i tajemnicza jak cień w którym żyje i z którego rzadko wychodzi. Nienawistni i podejrzliwi, zdradliwi i chciwi, nie mają zbyt wielu sprzymierzeńców poza sobą.

Mentalność: Mroczne Pokolenie to społeczeństwo silnie podległe militarnej władzy. Obie płcie traktowane są z tą samą surowością i bezwzględnością, a dowódcy niezależnie od różnic anatomicznych, oczekują od młodych rekrutów absolutnej perfekcji. Wielką rolę odgrywa honor wojownika, oraz równouprawnienie. Jedyna napiętnowana kasta, to robotnicy, pracujący na wyżywienie i utrzymanie klanów wojowniczych. Żołnierze znani ze swej bezwzględności i zawziętości w sztuce wojennej mają prawo posiadania niewolników, którymi są hodowani w podziemnych zagrodach potomkowie rasy ludzkiej dwa tysiące lat temu porwani z powierzchni. Ich społeczeństwo podzielone na państwa miasta, trzymają w ryzach liczne wojownicze klany, rywalizujące ze sobą regularnie podczas starć i potyczek. w wyniku krwawych walk wybiera się czempionów, którzy mają prawo przystąpić do akademii oficerskich i ubiegać się o awanse.

Wygląd: Prócz czarnych, wojskowych kombinezonów, najczęściej spotykanych na ulicach, rody szlacheckie noszą na swych dobrze zbudowanych sylwetkach wystawne stroje, przypominające czarne tuniki wykończone srebrem, bądź złotem. Silnie umięśnione ciała, zarówno u mężczyzn jak i kobiet, prezentują wzór atletycznej postawy elfów, cechując się za razem szczupłością i gibkością. Białą cerę ozdabiają liczne blizny zdobyte przez lata na setkach bitew i wojen. Są powodem do dumy i chluby, a ich ilość świadczy jedynie o twardości i nieugiętości wojownika. W ciemnościach oczy błyszczą seledynem, choć skrzętnie zamaskowany elf, potrafi ukryć i tą skromną wadę czając się w ciemnych zaułkach. Bez wyjątku każdy przedstawiciel Mrocznego Pokolenia, ma czarne, gęste włosy, często spięte w dziwaczne, niekiedy i straszliwe fryzury, wtłoczone w plątaniny kolczyków wprawionych w skórę na głowie, lub ustępując miejsca budzącym grozę tatuażom. Istoty piękne i uważane za niezwykle pociągające przez amatorów urody atletycznej.

Relacje: Na własnym terenie poza przedstawicielami własnej rasy nie tolerują praktycznie nikogo, prócz niewolników. Porzucone lub zmuszone egzystować w innych warunkach z dala od podziemnych domostw, modą się niebywale sprawnie dostosować udając w miarę potrzeby „przyjaciół”. Do innych ras podchodzą z niezwykłym cynizmem i wewnętrznym chłodem i rzadko się z nimi zadają o ile nie widzą w owej więzi szybszej drogi do realizacji celu. Od czasów ostatniej wojny z ludźmi, obdarzają Deiruńczyków chorą nienawiścią. Nie cierpią Złotego Pokolenia i boleją nad tym, że jeden z dawnych władców podziemnych krain zawiązał z nimi pakt pokojowy, a nawet sojusz militarny. Teraz zobowiązani są nieść pomoc „sojusznikom”, a niechętnie wybywają ze swoich jaskiń.

Język: Elda’Moor (Czarno-elfi), znają również język swych kuzynów z powierzchni, oraz ludzi, a to z tego samego powodu co złotowłosi mieszkańcy lasów.

Religia: Czczonym bóstwem jest Elebrian, znany także jako Bóg Zimnego Uśmiechu. Kult jaki wyrósł wokół ów bóstwa podziemi dorównuje poświęceniem, ludzkiej dewocji w stronę Adrena. Na chwałę Elebriana każdy z elfich rodziców ma za obowiązek(a również zaszczyt) złożyć swe pierworodne dziecię w ofierze by ustalić i przypieczętować „Prawo do Własności”. Religijne dogmaty ich wiary określają stosunek kobiety i mężczyzny na zasadzie niewoli. Kiedy ze związku partnera i partnerki rodzi się dziewczynka, odbywa w wieku dwunastu lat stosunek płciowy ze swoim ojcem i jest składana w ofierze, a matka przechodzi na własność pod władzę partnera. Gdy rodzi się chłopiec, w wieku dwunastu lat, jego matka odbywa z nim stosunek płciowy na ołtarzu Elebriana, a następnie podrzyna mu gardło, a jej partner popada w jej władzę.(Naturalnie z całym majątkiem.) Do pierworodnych nie przywiązuje się zatem żadnego znaczenia i wychowuje jak zwierzęta, co wyrabia w tym zimnym, cynicznym i socjopatycznym społeczeństwie obojętność na cierpienia, oraz kształtuje od wczesnych lat zdolność do potężnych wyrzeczeń i poświęceń.

Cechy szczególne: Siła i zwinność, a także wyszkolenie we władaniu wszelkiego rodzaju egzotycznym orężem rzadko spotykanym na powierzchni. Magia nie stanowi ich zainteresowania, jako że jest zarezerwowana dla wąskiej kasty kapłanów Elebriana. Trzeba jednak nadmienić, że żołnierze szczególnie elitarnych oddziałów „piechoty lekkiej” to wysoce wyspecjalizowani, uniwersalni zbrojni mogący działać w każdych warunkach, a przynależność do nich jest prawdziwym wyróżnieniem. I tak samo jak nacisk kładzie się na uniwersalność piechoty lekkiej, tak każda formacja ma być elastyczna, dobra w walce frontalnej, wręcz, dystansowej, operacjach specjalnych, eliminacji, dywersji itp. Żołnierze mrocznej armii są wszechstronni dlatego nie należy ich lekceważyć.

Klan Karmazynowej Gwiazdy

Jeden z ważniejszych klanów Mrocznego Pokolenia, charakteryzujący się znamienitymi, wszechstronnymi żołnierzami. Zamieszkuje stosunkowo płytkie partie jaskiń, położone niecałe półtora kilometra pod powierzchnią ziemi. Klan zamożny i chwalony za swój wkład, oraz wystawianych do oficerskich szkół, czempionów.

Cieszą się dużym posłuchem wśród innych klanów i są respektowani przez wszystkie kasty.

Gorliwi wyznawcy Elebriana i srodzy, krwawi panowie. Gardzą zdrajcami, których z zawziętością potrafią ścigać po całym świecie.

Standardowo wyposażeni w czarne kombinezony, zestaw sześciu noży, miecz, oraz łuk i linę wspinaczkową stanowią wszystko czego armii trzeba.

Dostali najlepsze wyszkolenie specjalizując się w działaniach specjalnych, dywersjach i infiltracji. Ponadto każdy nosi ze sobą zestaw opatrunkowy, co w połączeniu z przeszkoleniem medycznym, pozwala im funkcjonować na polu bitwy nawet odniósłszy rany.

W zorganizowanym oddziale, pod rozkazami oficerów ich skuteczność wzrasta.

Jednakże ich srogi charakter, wrodzony sadyzm i wrogość odstrasza jakichkolwiek potencjalnych partnerów, przez co nie mają sprzymierzeńców, którzy z chęcią podaliby im dłoń w potrzebie. Znani również jako socjopatyczni fanatycy, bezgranicznie oddani rozkazom i służbie.

Przywódca: Generał Volker Egimani

Siedziba: Krin’luvon – miasto głęboko pod górami Dolfe Eldarionu.

Jak zwykle przygotowani do wojny. Obecnie przejęci rozpoczynającymi się igrzyskami, które mogą wyłonić nowych oficerów i czempionów, a jako, że to niezwykle ważna część kultury mrocznego pokolenia, karmazynowym gwiazdom zależy na wygraniu igrzysk.

Klan Srebrnej Dłoni

Drugi z siedemnastu klanów, rządzony prawie wyłącznie przez kobiety. Niezmiernie wpływowy, znany z masowych hodowli niewolników i potężnych mistyków, będących uległymi partnerami władczyń klanu. Podczas gdy panie i wojowniczki rozkoszują się swą władzą, partnerzy z rozkazu szlifują swe magiczne zdolności, spędzając całe lata w Aulach Wiedzy Tajemnej.

Ci ulegli mężczyźni, bezgranicznie oddani partnerkom, porywają się do wielkich czynów, ruszając na wojnę z arkanami czarnej magii pod ręką. Kultywują nurt władzy nad umysłami wrogów, siejąc w ich głowach zwątpienie, konsternację, błędy, lub po prostu zniewalając dla powiększenia haremów swych pań. Uchodzą za socjopatycznych szaleńców i słusznie, albowiem w dążeniu do celu, czy do realizacji zachcianek partnerki potrafią zrobić wszystko, a nawet z uśmiechem na ustach popełnić samobójstwo w najbardziej wymyślny i bolesny sposób.

„Szaleni Magowie”, tworząc iluzje rzeczywistości, nie raz pomagali armiom zwyciężyć. Mają dostęp do arkanów prastarej wiedzy i choć są obdarzani respektem, to nie możliwe by mogli sprzeciwić się woli władczyń. Nikt nie zna powodu ich fanatycznej uległości, ani tego jak „Srebrne Dłonie” sprawiają, że ze związków, jako pierworodni, rodzą się sami chłopcy.

Przywódca: Sybil Monoksia “Słodka”

Siedziba: Chagel’kart.

Robią to co zwykle i co potrafią najlepiej. Uwodzą osoby przy władzy. (Bez względu na płeć.)

Klan Krwawej Maski

Ten klan znany jest ze swych wyśmienitych strzelców, oraz wyspecjalizowanej piechoty liniowej. Krwawe Maski to trzon mrocznej armii walczący na blankach, frontach, czy w ścisłych formacjach. Są zdyscyplinowani, srodzy ale i najbardziej wyrozumiali ze wszystkich klanów. Ich czempioni często pełnią funkcje sędziów, oraz zajmują się w dużej mierze administracją i wspólnym skarbem. Ciesząc się szacunkiem, piastują stanowiska przedstawicieli Mrocznego Pokolenia w postaci dyplomatów. Cechują się przenikliwymi umysłami, z łatwością wyczuwając kłam w słowach przesłuchiwanych.

Dzięki odpowiedniej pozycji, zajmują najniższe, najobszerniejsze kondygnacje jaskiń, ciesząc się swobodą jak i obfitością podziemnej fauny i flory. To głównie dostojne rody szlacheckie, a dzięki obszernym portfelom, stać ich na wyszkolenie, oraz przedni ekwipunek.

Jedyne zagrożenie z jakim się spotykają to „Roninowie” żyjący w jeszcze głębszych szczelinach podziemi, czarnych sferach wygnańców, opatrzonych mianem „Otchłani”.

Przedstawiciele tego klanu noszą na prawej stronie twarzy czerwone maski, będące ich znakiem rozpoznawczym, a dla Roninów, przestrogą.

Przywódca: Wielki Arbiter Kiriban Robusto

Siedziba: Shafell’hobar – Stolica cywilizacji.

Szykują długo oczekiwany wymarsz mający (według ich mniemania) raz na zawsze pozbyć się trapiących ich roninów. Dlatego ogłosili nowe igrzyska, by w tempie przyspieszonym, wyłonić nowych oficerów, czarnoksiężników, czy w końcu furiackich żołnierzy.

Roninowie

Roninowie głębokich podziemi to wyrzuceni ze społeczeństwa odszczepieńcy, przestępcy dybiący na tradycję i „porządek”, który uważają za chory i destruktywny. Roninowie, to także grupa ideologów, niezwykle walecznych i zdeterminowanych, uważających, że służba Elebrianowi jest bluźniercza, a oni sami znają prawdziwe oblicze Boga Zimnego Uśmiechu. Poprzysięgli „naprawić” społeczeństwo Mrocznego Pokolenia, chcąc przywrócić do łask dawne obyczaje, postulujące szacunek, jednolite prawo, zniesienie niewoli i wreszcie przyniesienie końca brato i siostro-bójczym wojnom.

Brną do celu krwawą ścieżką skrytobójstwa i szpiegostwa, sabotując działania części klanów. Próbowali wszak działać w sposób dyplomatyczny, lecz wysiłki zostały nagrodzone rozlewem krwi i wygnaniem. Głównie na pieńku mają z Klanem Krwawej Maski, który stoi na straży wrót między Otchłanią, a Jaskiniami.

Uderzają z nikąd, a w ciemnościach widzą więcej niż ich sąsiedzi z wyższych kondygnacji. Życie w Otchłani zmusza do zachowania dodatkowej ostrożności, z powodu grasujących w ciemnościach drapieżnych bestii. Sprzęt, choć ubogi nie jest ich najmocniejszą stroną. Są przede wszystkim zdecydowani, odważni, doświadczeni i w przeciwieństwie do innych klanów nie czują niesmaku względem innych ras. Szczerze mówiąc, te niewiele ich obchodzą.

Przywódca: Kugor Czarnooki

Siedziba: Sicz – Osiedle położone w nieznanym miejscu, tak głęboko pod ziemią, że elfy z wyższych kondygnacji, ledwo widzą w takich ciemnościach.

Można się jedynie spodziewać, że jak zwykle szykują się do kontrofensywy, lub do jakiegoś szerzej zakrojonego zamachu.

-Kult Elebriana-

Mroczny i niezwykle krwawy kult podziemnego Boga Zimnego Uśmiechu. Jego potęga tkwi w fakcie, że jako bóg szalony jest nieprzewidywalny. Rytuały, w których rodzice poświęcają własne pierworodne dziecię, gwarantują podziemiom stabilność i wigor. Elebrian za krew przelaną na swoim ołtarzu, gwarantuje „partnerowi władającemu” siłę, oraz wyzbywa go od strachu. W dodatku gwarantuje płodność i zdrowie przyszłych pokoleń. Mało jednak który kapłan chce ujawnić co dzieje się z duszami młodych, niedojrzałych dzieci składanych w ofierze i o tym w jaki sposób perwersyjny, astralny włodarz podziemi zaspokaja swoje żądze.

Dotykając wyznawców swą mocą, Elebrian nakłada na nich piętno spaczenia, co objawiać się zaczyna po pewnym czasie, gdy mimo bohaterstwa, honoru, odwagi, wielcy wojownicy i wojowniczki, zaczynają odczuwać coraz to silniejszy pociąg w stronę dzieci, a niedługo potem, nie mogą się bez nich obejść. Tracą zdolność do współczucia, popadają w społeczną apatię i seksualną hiperaktywność.

Co więcej, czciciele Boga Zimnego Uśmiechu czują się z tym dobrze i chwalą sobie taki styl życia. Piętno zostawione na ich duszy, odbija się przy każdej możliwej okazji, nie pozwalając im nawet pomyśleć w inny sposób.

Szacuje się, że w ciągu roku Mroczne Pokolenie potrafi przelać krwi z ponad czterystu gardzieli przedstawicieli własnej rasy.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć wszystkim na tej stronie!
Cieszę się mogąc was poznać!
Postaram się udzielać :)
Cześć!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]